העברת משרד

NYmovers מתמחים בהעברות משרדים קטנים וגדולים

העברת משרד-
העברת משרד אינה מטלה פשוטה כפי שנשמעת ודורשת הרבה יותר סדר ואירגון מאשר מעבר דירה.
במעבר משרד חשוב מאוד לבחור חברת הובלות אמינה ורצינית. שתבוא לראות את המשרד מבעוד מועד, ושתכין איתך ביחד תוכנית עבודה, על פיה תעבוד ביום ההעברה.
העברת משרד מצריכה:
-    שירותי פירוק והרכבה ברמה גבוהה.
-    יכולות סדר ואירגון של תיקיות,קלסרים, יומנים וחומר רגיש.
-    אריזה של מחשבים,מסכים,מקרנים וחפצים שבירים.
-    יצירת תוכנית עבודה מתוכננת ומדוייקת וגמישות בשעות עבודה, כדי לחסוך באובדן שעות עבודה וכדי ליצור מעבר נוח ומסודר בלי לאבד רצף עבודה או חומרים קיימים.
חשוב שחברת ההובלות שתבחרו תספק ביטוח על התכולה ואחריות מלאה על העבודה, על מנת שתוכלו להיות כמה שיותר רגועים בזמן העברת המשרד. כך במקרה של נזק, יהיה לכם אל מי לפנות על מנת לקבל פיצוי הולם על עוגמת הנפש ועל הרכוש שניזוק.
כמו-כן מומלץ לבחור את יום המעבר ליום שישי ובכך לצמצם את הפגיעה בעבודה השוטפת של המשרד וגם עבודתם של המובילים תהיה נוחה ומהירה יותר.
פיקוח מלא על תהליך ההובלה על ידיכם או תמנו את אחד העובדים שיהיה בקשר רציף עם האחראי מטעם חברת ההובלה וזה יהיה עיסוקו הבלעדי ביום ההובלה הוא ידאג לסדר ההעמסה והפריקה לפי חשיבות החפצים (הכנת שרטוט של המקום ואיך הוא יראה מבעוד מועד יכולה להקל מאוד).

ערכו רשימת ציוד מסודרת-
לפי קומות,חדרים,משרדים וקיובקים בתוך המשרד. תפרידו קרטונים,רהיטים ומכשירי חשמל
תדגישו חפצים שמצריכים עטיפה או לא.
והנחו את המובילים ביום ההעברה לפי הקומות ,החדרים וסדר הפריקה הרצוי.

חזור  |   הדפס